Sådan får du dit budskab ud

Det bliver stadig mere udfordrende at trænge igennem med afgørende pointer og skabe gennemslagskraft. Medierne er ikke til at få i tale, og sociale medier virker langt dårligere end tidligere – så hvad gør du?


Taletid er en kæmpe udfordring for ledelsen i virksomheder og organisationer. Men hvordan gøres det mest effektivt med størst effekt. Det spørgsmål bliver besvaret, når Copenhagen Public Affairs inviterer til fyraftensmøde torsdag d. 7. marts kl. 16.00.  

Vi får konkrete svar og best practice fra Ole Krohn, en pressechefen fra en af landets største organisationer og den digitale chef fra et af regeringens partier.

Du møder:

  • Ole Krohn
  • Tina Splidsboel, kommunikationschef i FH  
  • Cecilie Fisker Nielsen, digital chef hos Moderaterne 

Vi spørger dem om:

  • Hvilke medier og kanaler er effektive?
  • Er mediet X inde eller ude i 2024, læses et nyhedsbrev, ser nogen overhovedet Facebook?
  • Hvordan fanger man journalistens opmærksomhed i 2024?
  • Hører relationsarbejdet fortiden til – eller er det blevet meget vigtigere?  
  • Er timing virkelig alt, eller hvad er afgørende for din dagsordens gennemslagskraft? 

Vi håber at se dig

Torsdag d. 7. marts kl. 16.00 på Ryesgade 106A, 2., 2100 København Ø.

Vi byder på øl og snacks, der forhåbentlig også giver dig lyst til at blive og netværke med gode fagfæller efter cirka 1,5 times oplæg inklusiv spørgsmål. 

Om Copenhagen Public Affairs, CPHPA
CPHPA er politisk rådgivning, mediehåndtering & krisestyring – for private virksomheder og organisationer. Vi arbejder altid med klare konkrete resultater, hvad enten bundlinjen er økonomisk eller politisk. Vi er et netværk af erfarne rådgivere, med dyb specialviden og netværk, indenfor hvert vores område. Vi arbejder både sammen og hver for sig. Du kan læse mere på www.cphpa.com.

Tilmeld dig her: